Przejd藕 do g艂贸wnej zawarto艣ci

Cudowny pocz膮tek Rodziny 馃挄




Przenie艣my si臋 w czasie do 2009 roku. Ja maturzystka planuj膮ca studia, m贸j ch艂opak pracuj膮cy ju偶 wtedy i ucz膮cy si臋 jeszcze zaocznie. By艂a to mi艂o艣膰 nie od pierwszego wejrzenia jak to na filmach. Pokocha艂am go stopniowo, za to jakim by艂 cz艂owiekiem. W przysz艂o艣ci chcia艂 by膰 rolnikiem, jak jego ojciec, ja mimo miejskich zap臋d贸w i opcji pracy w s艂u偶bie zdrowia zrezygnowa艂am z nich. Nie 偶a艂uj臋 tego, bo 偶ycie z nim jest cudowne mimo wszystko. Z wygl膮du nie by艂 ,,w moim typie'', lecz z czasem nie wyobra偶a艂am sobie innego partnera przy sobie. Pytasz co mnie urzek艂o? Czu艂o艣膰, dba艂o艣膰 o drug膮 osob臋, cierpliwo艣膰, racjonalizm. Tym mi zaimponowa艂.

Kr贸tko po naszym poznaniu si臋 ja wyjecha艂am do miasta na studia, on pozosta艂 na wsi. Widzieli艣my si臋 co tydzie艅. Z ka偶dym miesi膮cem najpierw przyja藕艅,kt贸ra z czasem przerodzi艂a si臋 w mi艂o艣膰 stawa艂a si臋 nasz膮 opok膮. W 2012 roku m贸j ,,K'' o艣wiadczy艂 mi si臋. Od tego czasu powa偶nie my艣leli艣my ju偶 o rodzinie. Nie chcieli艣my mie膰 dzieci od razu. Najpierw praca, dom a potem dzieci. 艢lub mia艂 odby膰 si臋 w 2015r., wi臋c nie spieszy艂o si臋 nam nigdzie.

Mimo, 偶e bywa艂y wzloty i upadki uda艂o nam si臋. W kwietniu 2015 r. zostali艣my Rodzin膮. Teraz wed艂ug planu mia艂o by膰 SIELSKO. I tutaj klapa na ca艂ej linii ale o tym w osobnym wpisie. Mimo braku sielanki ka偶dego dnia dzi臋kuj臋 Bogu za ma艂偶e艅stwo, bo to najpi臋kniejsza przygoda mojego 偶ycia.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

艢wi臋ta, 艣wi臋ta i po艣wiateczna nostalgia :(

By膰 mo偶e nie od pocz膮tku, ale czuj臋 konieczno艣膰 podzielenia si臋 tym.   Wszyscy wok贸艂 pe艂ni szcz臋艣cia. Wigilia,                                                                                        rodzina a przy cudownej choince na pniu bo oczywi艣cie to wym贸g modowy,  gromadka dzieci wystylizowanych na ,,ma艂ych doros艂ych''. Ale to nie dla mnie. Ja widz臋 tylko pusty talerz dla w臋drowca i my艣l臋, 偶e to nakrycie dla moich dzieci. Dzieci, kt贸re kocham cho膰 ich nie znam, nie dotyka艂am ich ma艂ych st贸pek czy r膮czek, nie tuli艂am  i nie 艣piewa艂am kol臋dy ,,Lulaj偶e Jezuniu''. Kol臋dy, kt贸r膮 pami臋tam          z dzieci艅stwa, 艣piewanej przez mam臋 przy blasku choinki. Mo偶e moje dzieci臋ce 艣wi臋ta nie by艂y idealne, troch臋 biedne, troch臋 zak艂ucone zgryzot膮 ojca, ale z perspektywy czasu wiem, 偶e by艂y szcz臋艣liwe nie tylko dla mnie ale i dla rodzic贸w.

Kobieta NIEKOMPLETNA

Bycie kobiet膮 niekompletn膮 jest nie do zniesienia. Co mam na my艣li m贸wi膮c NIEKOMPLETNA? No c贸偶 dla mnie, niekompletna czyli nie mog膮ca mie膰 dzieci. O ile jest to wasz wyb贸r, 偶e nie chcecie mie膰 dzidziusia o tyle jest pro艣ciej, 偶e si臋 z tym godzicie, akceptujecie. Druga sytuacja jest gorsza, kiedy nie potraficie sobie z tym poradzi膰. Ja mam w艂a艣nie t臋 sytuacj臋 na tapecie. Starania staraniami, ale jak to m贸wi staro偶ytne przys艂owie ,, Z pustego to i Salomon nie naleje''.  P.S. bardzo trafne dla naszego ma艂偶e艅stwa :P Mimo dystansu do naszej ( mojej i m臋偶a) bezp艂odno艣ci, nie potrafi臋 jej zaakceptowa膰. Zastanawiasz si臋 dlaczego pisz臋 o NASZEJ bezp艂odno艣ci? Bo nawet gdy tylko jedna strona ma problem to choroba dotyczy pary.  Pomimo podj臋tych stara艅 i zaakceptowania braku biologicznego potomstwa boli tak偶e przed艂u偶aj膮cy si臋 brak dzieci z serduszka. Tym kt贸rzy prze偶ywaj膮 rozterk臋 podj臋cia decyzji o adopcji dziecka mog臋 tylko 偶yczy膰 wytrwa艂o艣ci i cierpliwo艣ci.